REKLĀMAS VIDEO
(vai, mūsu gadījumā, zīmola saturs)
Digitālajā vidē, lai uzrunātu savu mērķauditoriju, ir jācīnās par uzmanību. Video klipi un reklāmas aizvien ir efektīvākais medijs kā to darīt. Taču 2023. gadā vide ir sarežģītāka. Tavs skatītājs ir imūns pret tradicionālām reklāmām - tās viegli atpazīst un uztver drīzāk kā traucēkli cita satura patērēšanai. Reklāmas internetā ir izlaižamas vai vienkārši ignorējamas. Nepalīdz arī pārsātinājums video tirgu un banāls radošuma trūkums. Taču ir risinājums kā izcelties konkurentu starpā.
ESI INTERESANTS!
SO/SO piedāvā nevis reklāmu, bet zīmolotu saturu. Tie ir video klipi, īsas doķenes, seriāli un etīdes, kas pašas par sevi darbojas kā izklaidējošs saturs. Saturs, ar kuru tava auditorija grib dalīties, nevis izlaist pēc 15 sekundēm.
Kāpēc nepieciešams zīmola saturs?
Mūsdienu patērētājs ļoti labi atpazīst reklāmas - šī spēja jau no pirmās sekundes rada zināmu barjeru (vai skepsi), tāpēc zīmolots saturs ir efektīvākais veids kā sasniegt vēlamo auditoriju. Zīmola saturs nav reklāma, tas ir izklaidējošs vai izglītojošs saturs, kas veicina zīmola atpazīstamību. Atšķirībā no tradicionālām reklāmām, zīmola saturs rada pievienotu vērtību un vienlīdzīgu apmaiņu ar skatītāju.
P.s.
Lauvas tiesu no mūsdienu videoklipiem paņem animācijas elementi. SO/SO ir arī iespaidīgs animācijas video portfelis, to apskatīt vari šeit